mandag 8. desember 2008

Søndags åpne butikker er ikke noe for meg. Jeg er litt bestemor på det området der. Søndager er en dag der jeg slapper av, spiser en god middag med venner eller familie. Tur med min kjære Tellus og sitte hjemme til bestemor på kaffe og kaker.... MmMmm  Elsker søndager!!!

Her i Oslo er det super kaldt. Akersgaten er det enda ikke kommet snø. Helt greit bare det kommer ett lite teppe før jeg dar oppover til KR. 
Pepperkake kirken er jeg omsider blitt ferdig med, brukte bare 5 dager på å sette det opp. Bilde kommer dermed ikke. Skjemmes gjør jeg! Jeg trur at pepperkake hus/kirke er en grunn til at par blir skilt. Jeg legger dermed ned ett veto på at jeg aldri skal bygge ett pepperkake hus vis jeg er så heldig at jeg havner i et forhold. Aldri!!!!

  

Ingen kommentarer: